14 Ağustos 2011 Pazar

Merhabalar

Merhaba arkadaşlar;

malimarakoglu.blogspot.com benim ilk açmış olduğum ve üzerinde çeşitli denemelerde bulunacağım ilerileyen vakitlerde ise ilgimi çeken ve önemli olduğunu düşündüğüm bilgileri sizlerle paylaşacağım bir blogdur.

Bu makalede kendimle  ilgili bilgiler vererek ilk kişisel bloguma ilk ve en güzel adımı atmış olacağım.

1986 Yılının Ocak Ayında Gaziantepte doğdum. 2 çocuklu bir ailenin büyük olan çocuğuyum. İlkokulu Akyol İlköğretim okulunda bitirdim. Orta okul ve liseyi ise Gaziantep'in en prestijli okullarından bir tanesi olan Ayten - Kemal Akınal Anadolu Lisesinde. Üniversiteyi yine aynı şehirde Gaziantep üniversitesinde okuaya başladım. İktisadi ve İdari bilimler fakültesi 4. sınıftan kişisel nedenlerle son dönemden 2 ders bırakarak dondurma kararı aldım tekrar sınava girdim ve bilecik üniversitesi iktisat bölümünü kazandım. Şu anda bu üniversitede eğitim hayatımı devam ettirmekteyim.

Webmaster olduğumu kesinlikle söyleyemem tabi ki bunun için web üzerindeki çalışmalarım diyerek bu alanda ki mevcut icraatlerimden bahsedeceğim.

Web üzerindeki çalışmalarıma bundan 3 yıl önce başladım. Hemen her webmaster'ın olduğu gibi bende ilk iş olarak r10'a üye oldum tabi bu o kadarda kolay olmadı. Ardından editörlük işi yaparak ilk parayı bu sektörden kazandım. Aç gözlü olmadım ve her şeyin bir zamanı olduğunu asla unutmadım ve tüm işleri sıraya koyarak yapmaya çalıştım. İlk olarak editörlük, ardından site sahipliğ, ftp kullanma ardından yavaş yavaş kodları öğrenme yetmediği anda araştırmayı ve kendini geliştirmeyi öğrendim.

Bu ilk makalemi burada tamamlarken sürekli güncel tutacağım blogumda sizlerle değerli gördüğüm bilgileri paylaşmaya çalışacağımı bir kez daha belirtmek isterim.

Saygılarımla mehmet ali marakoğlu.

4 yorum: